نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

سیدصالحی: شهرخودرو نه بازیکن کشته دارد، نه خواننده!

  • کد خبر: ۹۹۳۱۵
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
سیدصالحی: شهرخودرو نه بازیکن کشته دارد، نه خواننده!
مدیر باشگاه شهرخودرو، همه حواشی ریزودرشت پیرامون این تیم را تکذیب کرد!

به گزارش شهرآرانیوز؛ نماینده فوتبال مشهد روز‌های پرحاشیه‌ای را سپری می‌کند و هر روز اخبار عجیبی حول فعالیت‌های این تیم به گوش می‌رسد. در کنار نتایج فاجعه‌بار این تیم، عملکرد کادر مدیریتی شهرخودرو هم به این حواشی دامن می‌زد. مشهدی‌ها که سابقه خوبی در خرید بازیکن خارجی ندارند، برای تقویت تیم سراغ چند بازیکن از سودان جنوبی رفتند. چند‌روزی است که اخبار متفاوتی حول این خرید‌ها به گوش می‌رسد. شایعه کشته‌شدن بازیکنی که برای قرارداد راهی مشهد شده بود، بحث خواننده‌بودن خرید جدید شهرخودرو از سودان و بسیاری از موارد دیگر که بخش‌هایی از آن را با هم می‌خوانیم.

وضعیت تیم را به کذب، بد نشان می‌دهند

طی این چند‌وقت‌اخیر شاهد انتشار شایعات عجیبی درباره تیم شهرخودرو بودیم که خبر کذب کشته‌شدن بازیکن آفریقایی که برای عقد قرارداد راهی مشهد شده بود، یکی از آن‌هاست. سیدصالحی در پاسخ به این سؤال که این شایعات ساخته چه کسانی است، گفت: از موقعی که ما رفتیم، هر بازی مشکل درست می‌کنند. یکسری صفحه‌ها در فضای مجازی زیر‌نظر افرادی فعالیت می‌کنند که فقط به‌دنبال شایعه‌پراکنی هستند. سعی می‌کنند که به دروغ افکار هواداران را به هم بریزند و وضعیت تیم را به کذب بد نشان دهند.

دیگر صدایمان به جایی نمی‌رسد

تمام اتفاقات و حاشیه‌هایی که به وجود می‌آید، از سمت دوستان است و ما دیگر صدایمان به جایی نمی‌رسد. این افراد را حتی به ورزشگاه هم راه می‌دهند و نظارتی وجود ندارد؛ حتی از مسئولان شهر مشهد خواهش کردیم که جلوی این حواشی را بگیرند، ولی هیچ اتفاقی نیفتاده است و این‌ها کارشان را انجام می‌دهند. البته خدا‌را‌شکر دستشان در حال رو‌شدن است و دروغ‌هایشان آشکار می‌شود.

غیرخبرنگار‌ها را به کنفرانس راه می‌دهند

در کنفرانس مطبوعاتی حتی کسانی حضور پیدا می‌کنند که کارت خبرنگاری دارند. این‌ها همان افرادی هستند که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند و سعی آن‌ها این است با سؤالاتی که می‌پرسند، باعث تکدر‌خاطر سرمربی تیم شوند. چیزی برای گفتن نداریم و همه‌جا صحبت کرده ایم. هواداران شهرخودرو باید بدانند که چه کسانی دوست ندارند تیمشان به موفقیت برسد.

پول ورزشگاه را دادیم، ولی مجوز نگرفتیم

او در پاسخ به این سؤال که آیا برگزار‌نشدن بازی‌های شهرخودرو در ورزشگاه امام‌رضا (ع) به‌دلیل پرداخت نشدن پول از سوی این تیم است، گفت: بحث این‌ها نیست. باشگاه برای بازی با گل‌گهر سیرجان به حساب ورزشگاه امام‌رضا (ع) پول واریز کرد، ولی گفتند که شورای تأمین برای برگزاری بازی موافقت نکرده است.

شایعه خواننده‌بودن بازیکن سودانی!

یکی دیگر از اخبار عجیب، درباره بازیکن سودانی شهرخودرو بود که برخی‌ها در فضای مجازی او را خواننده دانستند تا سوژه‌ای دیگر به وجود بیاید. سید‌صالحی دراین‌باره گفت: این هم جزو همان حواشی است که گفتم. بازیکنانی که جذب کردیم، الان سر تمرین هستند و دوستانی که این حرف را زدند، باید بدانند که کادرفنی بعد از سال‌ها فوتبال‌بازی‌کردن می‌فهمد که چه کسی بازیکن است و چه کسی نیست. این‌ها همه دروغ هستند و سؤالم از دوستانی که همه‌جور توهین و تهمت به ما زدند، این است که چگونه می‌خواهند در پیشگاه خدا جواب پس بدهند. برایشان واقعا متأسف هستم و به خدا واگذارشان می‌کنیم.

رویارویی شش‌امتیازی با نفت مسجد‌سلیمان

بازی مهمی در پیش داریم. در بازی قبلی هم اگر می‌توانستیم از یار‌های جدید استفاده کنیم، شاید آن نتیجه رقم نمی‌خورد. خداوند تلاش خالصانه کسانی را که در تیم زحمت می‌کشند، می‌بیند و ان‌شاءا... که کمک‌حالمان خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->